Klachtenprocedure
1. Klachten met betrekking tot de uitvoering van de overeenkomst dienen schriftelijk binnen veertien dagen na uitvoering dan wel binnen veertien dagen na ontdekking van het gebrek, indien Opdrachtgever aantoont dat hij het gebrek redelijkerwijs niet eerder kon ontdekken, aan Fin Eureka kenbaar te worden gemaakt.
2. Bezwaren tegen de factuur dienen schriftelijk binnen veertien dagen na factuurdatum aan Fin Eureka te worden voorgelegd.
3. Klachten en bezwaren kunnen worden ingediend per e-mail of per post.
Per e-mail: info@fin-eureka.nl
Per post: Fin Eureka, De Ontvangst 44, 7325 DM Apeldoorn
4. Klachten en/of bezwaren schorten de betalingsverplichting van Opdrachtgever niet op.
5. Na genoemde termijn worden klachten en bezwaren niet meer in behandeling genomen en vervalt het recht van reclame voor Opdrachtgever. Alle gevolgen van het niet direct melden zijn voor risico van Opdrachtgever.
6. Fin Eureka dient in staat te worden gesteld de klacht te onderzoeken. Indien klachten naar het oordeel van Fin Eureka gegrond zijn, zal Fin Eureka zijn verplichting alsnog nakomen, hetzij een evenredig deel van de factuur crediteren.
Apeldoorn, 1 september 2024